Izboljšajte SEO vaše spletne strani v samo treh korakih

Korak 1
Optimizacija ključnih besed

Raziskujte in naravno uporabljajte relevantne ključne besede v vaših vsebinah, naslovih in meta opisih.

1

Naslov procesa

Korak 1
Vsebine visoke kakovosti:

Ustvarjajte dragocene, privlačne vsebine, ki zadovoljujejo potrebe uporabnikov in spodbujajo deljenje.

1

Naslov procesa

Korak 1
Kakovostne povratne povezave

Gradite avtoritativne in relevantne povratne povezave, da izboljšate verodostojnost vaše spletne strani.

1

careers

Marketinško orodje

Za stranko je optimizacija spletne strani v večini primerov kot nekakšna čarovnija, kjer se vse zgodi s preprostim pritiskom na stikalo. V resnici je optimizacija veliko bolj kompleksna in večino časa stranka sploh ne opazi sprememb. Prav zaradi tega smo se odločili za stranke izdelati prav posebno marketinško orodje, ki vam omogoča:

  • Spremljanje dejanskih pozicij v iskalnikih.
  • Spremljanje dejanskih pozicij konkurenčnih podjetij.
  • Izračun potencialnega dosega za posamezno ključno besedo.
  • Arhiviranje stanja pozicij ključnih besed.
Gumb test
careers

Nikamor brez analize

Preden se odpravite na daljšo pot, preverite stanje svojega avtomobila. Tudi, ko se odpravite na pot spletne optimizacije, morate preveriti stanje vaše obstoječe spletne strani in morebitne optimizacije. Na kaj morate biti pozorni?

  • Izbor vaših ključnih besed in njihovo stanje v iskalnikih
  • Kateri URL naslovi so pozicionirani v iskalnikih.
  • Katera vsebina je trenutno najdena v iskalnikih
  • Kam kažejo pridobljene zunanje povezave
  • Stanje statistike do pričetka izvajanja spletne optimizacije.
header-photo

Testni naslov

Testna vsebina designer_call_to_action

SEO marketing skrivnosti

Ne zadovoljite se zgolj s podjetjem, ki trdi, da "obvlada" optimizacijo za iskalnike, kot so Google, Yahoo ali Bing. Kvalitetna SEO optimizacija zahteva veliko več! In mi vam lahko ponudimo tisto "VEČ", kar potrebujete za uspeh vašega posla. Ste pripravljeni na boljše rezultate? Potem ste prišli na pravo mesto!

Marketing podpora

Optimizacija je ok, toda optimizacija z marketinško podporo je še boljša.

Imate vprašanje?

Ne odlašajte! Čas je, da kliknete in nam pošljete vaše vprašanje.

Brezplačni preizkus paketa

Ponujamo brezplačni preizkus želenega paketa.

Produkt in pol

Veliko je dvomljivcev, ampak tisti, ki nam zaupajo, kaj hitro ugotovijo, da so zaupali pravim osebam.

Unikatna analiza spletnega mesta

Stranke, ki nam zaupajo, so potrdile: končno imamo nadzor nad svojim spletnim mestom!

Pripravite se na polet

Veliko strank ne pričakuje pretiranih rezultatov in zato niso pripravljene na povečan promet. Naš nasvet je, da se pripravite na polet!

Osebno svetovanje

Optimizacija je proces, pri katerem ni potreben osebni sestanek, vendar so slednji v našem podjetju zelo zaželeni. Na osebnem posvetu se lahko stranka seznani s trenutnim stanjem optimizacije in stanjem pozicij v spletnih iskalnikih, hkrati pa lahko ta isti sestanek postane skoraj marketinško svetovanje, kjer lahko stranko usmerimo v pravo smer glede celotnega marketinškega koncepta.

Statistika obiskanosti

Statistika obiskanosti je pomembna in velika večina naročnikov ima dostop do nje ter ga načeloma tudi uporablja. A statistika obiskanosti vam verjetno bolj malo koristi – vse do trenutka, ko je ne pregledamo mi. Šele takrat lahko dobite uporabne informacije, ki jih do tistega trenutka niste imeli.

  • Analiza kanalov obiskanosti spletnega mesta.
  • Analiza kupcev in gibanja po spletni strani.
  • Analiza uspešnosti oglaševalskih kampanj.
  • Izdelava in nastavljanje ciljev.

Digitalni marketing

header-photo

ki ga boste razumeli tudi vi

header-photo

Naslov H2

SEO ali optimizacija za iskalnike je postopek optimizacije spletnega mesta za izboljšanje njegove vidnosti in uvrstitve v iskalnikih, kot so Google, Bing in Yahoo. Cilj SEO je povečati organski (neplačani) promet na spletnem mestu tako, da postane bolj relevanten in dragocen za uporabnike.

SEO je pomemben, ker pomaga vaši spletni strani, da se prikaže višje v rezultatih iskalnikov, kar vodi k večjemu organskemu prometu. To lahko privede do večje prepoznavnosti blagovne znamke, bolj kvalificiranih vodij in morebitnih konverzij. Dobro izvedena strategija SEO lahko prispeva k dolgoročni rasti in trajnosti.

Ključne sestavine SEO vključujejo optimizacijo na strani (raziskovanje ključnih besed, ustvarjanje vsebine, meta oznake itd.), optimizacijo zunaj strani (gradnja povratnih povezav, signali družbenih medijev), tehnično SEO (struktura spletnega mesta, prijaznost do mobilnih naprav, hitrost strani) in izboljšave uporabniške izkušnje.

Explide
Drag